Sel päeval saime koolis näha ja küsida kõike, mis meile huvi pakkus. Põhjalikumalt keskendusime puiduvaldkonna õppekavade õpetamisele, viibisime ehituspuuseppade ja puidutehnikute praktilistes tundides ja arutasime kooliasju puidutöö õpetajatega ühises kohvilauas.
Ehituspuuseppade õppegrupp tegi esimesi katsetusi käsitööriistadega tappide valmistamiseks, tisleriõpilased valmistasid puidupinke kasutades iseseisva tööna detaile õppeülesande täitmiseks. Ühise laua ümber arutasime karjääriõppe, väljalangevuse, immigrantide, kvalifikatsioonieksamite ja muudelk teemadel.
Tundsime huvi ka kooli kvaliteedijuhtimise süsteemi ja rahuloluküsitluste vastu. Nende kooli arengukava oli samuti just lõppenud ja oli käsil uue arengukava koostamine. Eelnevate aastate õpilaste rahuloluküsitluste tulemused oli võrdluseks õpetajate toa seinal. Töötajatele üldist rahuloluküsitlust ei tehta, kuid väga levinud on õpetajate ainealane tagasiside.